Administrátor/administrátorka veřejných zakázek
ministerstvo_financi

Název pozice (PP/DPP/DPČ)

  • Administrátor/administrátorka veřejných zakázek

Co Tě na pozici bude čekat?

  • Tvorba celostátních resortně závazných předpisů s nejširšími a zásadními dopady do poměrů organizačních složek státu a dalších subjektů, které jsou jimi vázány, a s rozsáhlými věcnými a právními vazbami na další společenské systémy v oblasti veřejných zakázek;
  • Zajišťování koncepční, metodické, poradenské, normotvorné a koordinační činnosti v oblasti zadávání veřejných zakázek v resortu MF;
  • Zajišťování zadávání veřejných zakázek ministerstva, a to v rozsahu stanoveném zvláštními vnitřními předpisy ministerstva;
  • Zajišťování zadávání veřejných zakázek při centralizovaném zadávání pro pověřující zadavatele.
  • Práce je vhodná pro uchazeče s praxí nebo absolventy, kteří se chtějí učit novým věcem.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost

Co Ti společnost může nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
  • Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Až 5 dní studijního volna ročně
  • Čerpání individuálních příspěvků z FKSP
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Stravování v budově ministerstva a příspěvek na stravování
  • Platový tarif až 46 820 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu

Doplňující informace (volitelné):

  • Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)

Podmínky zařazení do výběrového řízení ( CV/LinkedIn/motivační dopis…)

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Kontaktní osoba/kam odeslat životopis (popř. jak bude probíhat výběrové řízení)

  • Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

  • Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

  • Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „ Společné výběrové řízení na služební místa FM 1685, FM 1687 a FM 3034“

  • Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
    Ing. Kateřina Bayerová,
    +420 257 042 680,
    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

Místo výkonu práce

  •  Místo výkonu služby v centru Prahy – Cihelná ulice

Nástup

  •  Předpokládaný termín nástupu je září až říjen 2025

Deadline/Platnost inzerátu

  • Termín pro podávání přihlášek do 7. srpna 2025

Vážení návštěvníci, právě jsme spustili nové internetové stránky naší univerzity včetně všech fakult, kateder a součástí univerzity. Než se u nás na novém webu rozkoukáte, můžete kliknout na zobrazení starých internetových stránek.

Kontakty

KARIÉRNÍ CENTRUM JU
Studentská 13, 370 05 České Budějovice

Telefon: +420 387 772 403
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
IČ 60076658
DIČ CZ 60076658

Branišovská 1645/31a, 370 05
České Budějovice
Tel.+420 389 032 191 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. www.jcu.cz

© 2021 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies