HR Recruiter s přesahem do Employer Brandingu (PP)
Název pozice:
HR Recruiter s přesahem do Employer Brandingu (PP)
Co Tě na pozici bude čekat?
Nábor zaměstnanců od dělnických pozic až po manažerské pozice, včetně interních promotions a zpracování veškeré agendy před nástupem (nabídka, pracovně-právní dokumenty, vstupní lékařská prohlídka atd.)
Inzerce, pre-screening a vedení pohovorů i v angličtině
Aktivní oslovování uchazečů
Aktivní účast na EMEA Talent Acquisition meetingách, komunikace se zahraničními hiring managery
Práce v interních systémech pro personalistiku a nábor (Oracle, Saitech, Datacentrum)
Vystavování personálních požadavků v systému HCM Oracle, zadávání zaměstnanců do personálních systémů
Správa firemních sociálních sítí a aktivní tvorba strategie a příspěvků – LinkedIn, Instagram, Facebook (včetně aktivního vystupování na sociálních sítích)
Kompletní zastřešení interní komunikace + správa interní FB komunikační skupiny
Plánování měsíčních soutěží pro zaměstnance, sdílení success stories
Tvorba komunikačního plánu, strategie pro HR marketing, recruitment a interní komunikaci
Spolupráce se středními a vysokými školami (praxe studentů, studentské projekty, stipendia), příprava dnů otevřených dveří a akcí pro zaměstnance
HR marketing – tvorba marketing materiálů, letáky, billboardy, marketingové produkty – práce v Canvě
Spolupráce s HR Generalistou, zastupování členů týmu, včetně HR Managera
Spolupráce v oblasti rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
Příprava personálních reportů dle aktuálních potřeb + pravidelný reporting
Komunikace s úřadem práce, JHK a dalšími institucemi
Spolupráce s personálními agenturami, zajištění náboru agenturních pracovníků
HR business partnering pro manažery (aktivní komunikace s vedením a výrobou ohledně jejich personálních potřeb)
Podílení se na zajištění chodu HR kanceláře
Podílení se na HR projektech a na zlepšování procesů v rámci continuous improvement strategie
Částečná příprava podkladů pro mzdy (týmový bonus)
Ostatní administrativní úkony (zadávání dodavatelů do systému, tvorba objednávek, prezentací, letáčků, kontrola faktur a další...)
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?
Aktivní znalost angličtiny (B2), schopnost samostatné komunikace v angličtině (písemná i mluvená forma)
Základní znalost zákoníku práce
Středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
Zkušenosti ze zahraničí výhodou
Flexibilita, pozitivní myšlení, otevřenost změnám, schopnost práce v dynamickém prostředí
Samostatnost, týmovost, schopnost stanovit si priority a v případě potřeby přeskupit pracovní agendu
Co Ti společnost může nabídnout?
dlouhodobou spolupráci (1. rok doba určitá)
práci v mezinárodní a stabilní společnosti
mzdové podmínky odpovídající praxi a znalostem (individuální a týmový bonus až 4 000 Kč/měsíc)
neustálý seberozvoj
flexibilní pracovní doba
5 týdnů dovolené
firemní akce a benefity
možnost růstu
příspěvek na Vánoce a na dovolenou
závodní stravování
příspěvek na dopravu
docházkový bonus
Podmínky zařazení do výběrového řízení:
CV
Kontaktní osoba/kam odeslat životopis:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., +420 720 986 126
Místo výkonu práce:
Nišovice
Nástup
1. 8. 2023
Platnost inzerátu
do odvolání
Vážení návštěvníci, právě jsme spustili nové internetové stránky naší univerzity včetně všech fakult, kateder a součástí univerzity. Než se u nás na novém webu rozkoukáte, můžete kliknout na zobrazení starých internetových stránek.