Zajištění hladkého průběhu všech oblastí transportní sítě na denní bázi, pomocí našeho interního systému (TMS)
Poskytování služeb zákaznického servisu, jako např. správa přepravní objednávky, komunikace se zákazníky/partnery, zpracování faktur
Odpovědnost za vyřešení případů zpožděných transportů (vyhledání a zabezpečení realizace, včetně komunikace)
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?
Máš ideálně ukončené vzdělání logistického směru nebo ukončené SŠ a relevatní praxi (min. 2 roky) v dopravním či transportním průmyslu, v prostředí s vysokou orientací na zákazníka
Zvládáš komunikaci v českém i anglickém jazyce (min. B2 úroveň) – je nutná efektivní forma, a to písemná i ústní, každý další cizí jazyk je výhodou (němčina, francouzština, španělština)
Vyznáš se v prostředí MS Office a dokážeš si správně nastavit priority v práci pod tlakem (je nutná asertivní a přátelská komunikace)
Co Ti společnost může nabídnout?
Moderní pracoviště v centru Plzně nebo práci v pohodlí domova
Kvalitní a vyzkoušený systém zaučení a vzdělávání, vč. LinkedIn Learning licence
Jazyková výuka němčiny a francouzštiny
Odměnový program za doporučení kolegů
Nápoje, ovoce, snack bar na pracovišti, stravenkový paušál a další
Podmínky zařazení do výběrového řízení:
CV v anglickém jazyce
Kontaktní osoba/kam odeslat životopis:
Eva Baslová – CV zaslat na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo pomocí odkazu https://www.welcometothejungle.com/4flow
Místo výkonu práce:
Plzeň, ale lze i vzdáleně (home office)
Nástup:
Podle dohody
Platnost inzerátu:
do 31.12.2023
Vážení návštěvníci, právě jsme spustili nové internetové stránky naší univerzity včetně všech fakult, kateder a součástí univerzity. Než se u nás na novém webu rozkoukáte, můžete kliknout na zobrazení starých internetových stránek.