Specialista zákaznického servisu v logistice (HPP)
Specialista zákaznického servisu v logistice
Název pozice (HPP)
Specialista zákaznického servisu v logistice (HPP)
Co Tě na pozici bude čekat?
Poskytování včasné profesionální zákaznické podpory a to jak telefonicky, tak v e-mailové komunikaci - v anglickém jazyce
Hledání a realizace smysluplných a efektivních řešení ve stresových situacích, zaměření na důležité detaily
Správné nastavení priorit v dynamickém, rychle se měnícím prostředí logistiky
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?
Máš ukončené min. SŠ vzdělání
Zvládáš komunikaci v českém a anglickém jazyce (min. B2 úroveň) – je nutná efektivní komunikace, a to písemná i ústní
Umíš naslouchat a vcítit se do pozice zákazníka, dokážeš navrhnout vhodné řešení pro všechny zainteresované strany
Jsi ochotný učit se nové věci - nevadí, že nemáš praxi v logistice, vše Tě naučíme
Co Ti společnost může nabídnout?
Moderní pracoviště v centru Plzně nebo práci v pohodlí domova
Kvalitní a vyzkoušený systém zaučení a vzdělávání, vč. LinkedIn Learning licence
Jazyková výuka němčiny a francouzštiny
Odměnový program za doporučení kolegů
Nápoje, ovoce, snack bar na pracovišti, stravenkový paušál a další
Podmínky zařazení do výběrového řízení ( CV/LinkedIn/motivační dopis…)
CV v anglickém jazyce
Kontaktní osoba/kam odeslat životopis (popř. jak bude probíhat výběrové řízení)
Eva Canning – CV zaslat na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo pomocí odkazu https://www.welcometothejungle.com/4flow
Místo výkonu práce
Plzeň, ale lze i vzdáleně (home office)
Nástup
Podle dohody
Deadline/Platnost inzerátu
Do 31.12.2024
Vážení návštěvníci, právě jsme spustili nové internetové stránky naší univerzity včetně všech fakult, kateder a součástí univerzity. Než se u nás na novém webu rozkoukáte, můžete kliknout na zobrazení starých internetových stránek.