Expert/expertka v oblasti mezinárodních finančních institucí se zaměřením na Světovou banku
ministerstvo_financi

Název pozice (PP/DPP/DPČ)

  •  Expert/expertka v oblasti mezinárodních finančních institucí

Co Tě na pozici bude čekat?

  • Oddělení je součástí Mezinárodního odboru a zabezpečuje agendu ministerstva vůči mezinárodním finančním institucím, jichž je ČR členem, tj Skupiny Světové banky (IBRD, MIGA, IFC, IDA), Evropské banky pro obnovu a rozvoj (EBRD), externího mandátu EIB. Oddělení dále zajišťuje program Technické asistence Ministerstva financí, zabezpečuje agendu příspěvků do mezinárodních finančních institucí, multilaterálních fondů a dalších facilit.

  • Zajištění agendy institucí Skupiny Světové banky, příprava podkladů na jednání a zasedání rady guvernérů a konstituencí mezinárodních finančních institucí, účast na jednání a zastupování zájmů ČR.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Znalost anglického ve 2. znalostním stupni
  • Trestní bezúhonnost
  • Způsobilost mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů[1]

Co Ti společnost může nabídnout?

  • Práce v profesionálním týmu odborníků.
  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna
  • Možnost práce z domova 4 dny v měsíci a pružnou pracovní dobu
  • Čerpání individuálních příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Platový tarif až 60 420 Kč dle započitatelné praxe[1]
  • Možnost stravování v budově ministerstva
  • Zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Doplňující informace (volitelné):

  • Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za vyslaného zaměstnance (15. platová třída)

Podmínky zařazení do výběrového řízení ( CV/LinkedIn/motivační dopis…)

  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Kontaktní osoba/kam odeslat životopis (popř. jak bude probíhat výběrové řízení)

  •  Přihlášku v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
  • Přihlášku v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
    • Do předmětu e-mailové zprávy/na obálku uveďte „FM 2168“. 
  • Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
    Ing. Kateřina Bayerová,
    +420 257 042 680,
    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

Místo výkonu práce

  •  Místo výkonu služby v centru Prahy – Cihelná ulice

Nástup

  •  Předpokládaný termín nástupu je září až říjen 2025

Deadline/Platnost inzerátu

  • Termín pro podávání přihlášek do 6. srpna 2025

Vážení návštěvníci, právě jsme spustili nové internetové stránky naší univerzity včetně všech fakult, kateder a součástí univerzity. Než se u nás na novém webu rozkoukáte, můžete kliknout na zobrazení starých internetových stránek.

Kontakty

KARIÉRNÍ CENTRUM JU
Studentská 13, 370 05 České Budějovice

Telefon: +420 387 772 403
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
IČ 60076658
DIČ CZ 60076658

Branišovská 1645/31a, 370 05
České Budějovice
Tel.+420 389 032 191 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. www.jcu.cz

© 2021 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies